wtorek, 25 marca 2014

nightdress



Sukienka z dodatkami w postaci koronki kojarzy mi się z koszulą nocną... 
Większość dziewczyn łączyła tego typu sukienki ze skórzanymi ramoneskami... 
Efekt - bardzo pozytywnie zaskakujący np.

u przecudnej:

czy u równie pięknej:

 Ja zaryzykowałam i wybrałam do niej bardzo długi, siwy, przewiązywany sweter. 
Długie kozaki robiły za pończochy :)
Sukienka pochodzi z internetowego ciucholandu. 
Polecam serdecznie sklep Loompex.pl
Uwielbiam tego typu sklepy. 
Zarówno stacjonarne, jak i te w wersji online. 
Zawsze znajduję w nich coś dla siebie ;)
Sukienkę zobaczycie już niedługo w kolejnej sesji. 
Szykuję się coś wow ;)
Pozdrawiam :)

Sukienka - Loompex.pl (Oasis)
Sweter "koc" - sh
Kozaki - Stradivarius
Naszyjnik - By Dziubeka 
foto - innose



 









13 komentarzy:

  1. jeszcze nigdy w ciucholandzie nic dla siebie nie kupiłam, a szkoda...chyba nie umiem w nich szukać perełek, co do Twojej sukienki to jest śliczna ;)
    mała uwaga wyłącz weryfikację obrazkową ;) ułatwi to każdemu pisanie komentarzy
    aaaa... na moim blogu pojawiły się szczególne pozdrowienia dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jej dziękuję za tak miłe wyróżnienie :) z wielkim swetrzychem taka kiecko haleczka wygląda równie dobrze co z rockową ramoneską ...btw genialny ten swetro płaszcz <3 !

    pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję dziękuję wspaniała wersja bielizniarskiego trendu bardzo mi sie podoba :)

      Usuń
  3. Cudnie sie prezentujesz. To genialne wiosenne rozwiazanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja ;) Ja lubię chodzić do lumpeksów, ale w internetowym jeszcze nie byłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie wyglądasz, a połączenie ze swetrzyskiem super!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny sweterek;))) pozdrawiam serdecznie;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! kreacja.....pobudza zmysły!

    OdpowiedzUsuń
  8. BEAUTIFUL :):):) http://outsidefashioncatwalk.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka to naprawdę perełka ;) pięknie wyglądasz

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześlicznie wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz bardzo pasuje ci ten kolor

    OdpowiedzUsuń