środa, 19 marca 2014

Nasza blogosfera

Zapraszam, do obejrzenia video-relacji z III spotkania Blogerek z Warmii i Mazur.

Film został nakręcony przez: utrwalwspomnienia.pl
Zdjęcia zawarte w filmiku wykonała: dorotachojnacka.blogspot.com



Uwielbiam spotykać się z dziewczynami. 
Takie chwile są niezapomniane. 
Zawsze panuje gwar, szum, dużo uśmiechów, żartów, pomysłów itd... 
Dziękuję Wam za to, że jesteście. 
Mam nadzieję, że na jesień spotkamy się u mnie, że będzie nas duuuuuuużo :)
Oczywiście liczę na Wasze wsparcie :)

Dziękuję również sponsorom. 
Każdy produkt jest wartościowy. 
Szczególne podziękowania dla tych firm, które po raz 3 wspierają nasze spotkania.




Dokładne zdjęcia prezentów w poście:

Dokładne zdjęcia naszych buziek w poście:

Enjoy!



2 komentarze:

  1. fajny film :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to już nawet kilka produktów przetestowałam i z każdego jestem bardzo zadowolona :) NAPRAWDĘ wartościowe produkty :)
    No i też mam nadzieję, że spotkamy się jesienią u Ciebie :) Byłoby super! :)

    OdpowiedzUsuń