sobota, 16 listopada 2013

z-jo inspired

Witam
przedstawiam najnowszą sesję zdjęciową, a w niej ponownie czarny look. 

Zauroczona oryginalnymi butami ZIGIny Z-Jo postanowiłam kupić buty robione na ten wzór. 
Wysokie, ale stabilne. Może trochę jak dla mnie za luźne. Sznuruję je prawie na maksa :)
Uwielbiam wysokie obcasy i wysokie platformy. 

 Żeby nie było tak czarno, dobrałam oprócz butów, torebkę i bransoletkę w rudym kolorze.
Bransoletka do kupienia na stronie By Dziubeka

Sukienka dresowa, była już kiedyś prezentowana. Jak ktoś nie widział, to wygląda ona w całości tak: http://impresssja.blogspot.com/2012/08/maneuvers-on-bike.html

Bejsbolówka - na obecną chwilę moja ulubiona kurtka!
Planowałam ściągnąć ją, ale było mi za zimno. 
Ze względu na mój stan zdrowotny nie mogę szaleć ;)


Zdjęcia wykonała najznakomitsza i najlepsza innose.

Buty: Sequin.pl
Sukienka: Nike
Kurtka: Nike
Torebka: H&M
Bransoletka: By Dziubeka
Szalik: Warehouse

Enjoy :)



















14 komentarzy:

  1. BOSKO!!! Buty przecudowne :) zastanawiam się- czy są wygodne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam problemu z takimi wysokościami :) wygodne ;)

      Usuń
  2. wygodne? stabilne? ślicznie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej i jedno i drugie. Platforma niweluje wysokość.

      Usuń
  3. świetnie wyglądasz Kochana!! :)) buty super

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja ;) buty są super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz kochana, świetna bransoletka, szali buty!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne buty i kurtka ♥
    http://mojmozg13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. PRZEŁAMANIE CZERNI BRĄZEM,SUPER!!!ŻADNYCH UWAG!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bransoletka i buty skradły moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny look :) ps. podziwiam bo ja bym nie potrafiła chodzić w tak wysokich butkach :)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Urzekająco i zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń