czwartek, 30 sierpnia 2012

maneuvers on a bike

Z pewnością Holandia kojarzy się rowerzystami. 
Jest ich pełno wszędzie.
Jak widać, starałam się dopasować do panującego zwyczaju. 
Wsiadłam i ja na rower.
Początki były trudne, wszyscy mnie wyprzedzali, nie wiem czemu, ale ciągle dzwonili na mnie dzwonkiem... Jak miał mnie minąć samochód miałam zachwianie równowagi, bałam się, że wpadnę mu pod koła.

 Na szczęście opanowałam bardzo szybko wszystkie manewry podczas jazdy.
Dobry ze mnie rowerzysta. 
Nic nikomu nie stało się złego (rower też cały) :)

Co na sobie? 
Sukienka  zakupiona w TK-Maxx firmy Nike. 
Kangurka, z kapturem i lekko nietoperzowymi rękawkami. 
Wygodna? To mało powiedziane. Jest idealna. 
Do tego białe trampki.
Trochę biżuterii. 
Bez niej się nie ruszam. 
By H&M, Lizas, Butik. 

Kolejne posty już wkrótce.
Tymczasem miłego oglądania.
Pozdrawiam  Kame i Lukasona :)


















1 komentarz: