poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Friday's gains



Witam serdecznie. Oto moje nowości z piątku: 

Body koronkowe z wyciętym dekoltem i plecami zakupione w Tally Weijl.

Skóra beżowa, pikowana zakupiona w Stradivariusie.
Dostępna on-line - Krótka kurtka z ozdobnym szwem

Naszyjnik kołnierzyk z dodatkiem pereł i skórą. 
Jest dostępny on-line o tu : Kolia z pereł

W tym sklepie pojawiła się już nowa kolekcja. Już wiadomo, że na nadchodzącą jesień powraca motyw militarny, kolor khaki, zgniła zieleń czy oliwka. Nie ukrywam, że wiele rzeczy już mi się podobało. Najbardziej ta koszula: Koszula ze świecącymi ramionami

Wiele osób pyta, kiedy pojawią się nowe stylizacje... Mam nadzieje, że już wkrótce. Bądźcie cierpliwi. Wynagrodzę to Wam. :*





6 komentarzy:

  1. wow, genialna jest ta kolia, świetny zakup :) body też super! czekam na zestawy z nowymi rzeczami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. great photos! love the jacket

    www.northernstyle.blog.com

    OdpowiedzUsuń
  3. tradycyjnie-dobry gust,nic ująć,a dodać słowo-SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  4. widze, za zakupowe szalenstwo bardzo udane! swietne body! szkoda, ze nie na Tobie..jestem bardzo ciekawa jak sie prezentuje :) podoba mi sie kolor kurtki

    stawiam dopiero pierwsze kroki w swiecie blogow modowych, ale serdecznie zapraszam do siebie: lenka-street-fashion.blog.pl

    OdpowiedzUsuń