sobota, 27 lutego 2016

WEDDING (IV)

Niby nic się nie zmieniło, a ciężar wiadomości mnie przygniata do ziemi. Obiecałam sobie, że będę robić wszystko, by się z niej podnieść jak najszybciej. Człowiek na wiele rzeczy nie ma wpływu a jednak wszystko zależy od nas. Trzeba być cierpliwym, a ja z tym mam problem. Ehhhh nikt nie mówił, że w życiu będzie łatwo. Pozytywnie się nastrajam. Weekendowo mówię wspomnieniom hej. Zabawa, tańce, śmiech i słodkie przyjemności. Miłego oglądania. 

Foto: Hubert Kalinowski
Makijaż: Glamour-Gabinet kosmetyczny
Paznokcie: Stylizacja paznokci Simona Bednarczyk
Fryzura: Damian Witkowski
Suknia: Gala - Keira


Sala - Agro Raj Jędrychówko
Orkiestra - Muzyczne NasTroje Szczytno








1 komentarz:

  1. Ooo ja pier... jaka ta Twoja suknia pięęękna!!! Wyglądałaś bosko!!! Pozdrowienia z Jurek hihi

    OdpowiedzUsuń