piątek, 27 lutego 2015

BUSY BEE

To już ostatni wpis reprezentujący nasze wspólne działania podczas sesji w Sali Wielofunkcyjnej MBP w Morągu. Pisząc "nasze" mam na myśli innose, Harrego oraz Kerrona

Podczas tak wyczerpującego wieczoru towarzyszył mi kubek podróżny, pochodzący ze sklepu Dochatki.pl:
KUBEK PODRÓŻNY BUSY BEE - pochodzi z kolekcji Royal Botanical Gardens. Posiada podwójną ścianką, po to, by dłużej trzymał ciepło. Pokrywka na kubek wykonana jest z silikonu. H=14.8cm, d= 9.5cm. Materiał: porcelana. W ofercie sklepu znajdują się różne modele owych kubków. Jest to świetne rozwiązanie dla tych, którzy nie mają czasu na spokojne wypicie ciepłej kawki. Jest funkcjonalny, poręczny i praktyczny. Właścicielki dochatki.pl wiedziały jak mi dogodzić. Teraz podczas każdej sesji będę mogła dostarczać do organizmu kofeinę :) Dziękuję! Sklep dochatki.pl oferuje idealne artykuły dla każdej gospodyni. Mnóstwo modnych oraz stylowych wyrobów. Serdecznie zapraszam do zakupów. Obiecuję, że na blogu pojawią się posty z udziałem rożnych produktów tej firmy. Tymczasem miłego oglądania zdjęć życzę.

Foto: innose
oraz Harry :) Dziękować!

Bluza: sh
Spodnie - Mohito
Buty - Nike AF 1 / Worldbox
Zegarek - Mohito

Kubek - Busy bee












 
Ja, Kerron (www.kerronrileyphotography.com) i innose :) 
Za obiektywem Harry!

7 komentarzy:

  1. Genialne fotki Kochana :)
    Moze wspólna obs? zacznij i daj znać:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Good outfit!!
    Greetings.


    NEW POST IN MY BLOG!! http://diamondconestilopropio.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  3. buty skradły mi serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia na tle czerwieni :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się Twoje stylizacje, mogłaby do nich pasować moja biżuteria, zobacz na http://infinitydesignjewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń