niedziela, 11 stycznia 2015

SEBORADIN

Od dłuższego czasu staram się dbać o moje włosy intensywniej niż dotychczas. Niestety jak u większości osób, największy problem stanowi obfite wypadanie włosów. Jakiś czas temu szukałam produktów, które mogłyby mi pomóc rozwiązać ten problem, przynajmniej zmniejszyć jego nasilenie. Szukając w Internecie różnych preparatów na tą przypadłość, natrafiłam na ampułki firmy Seboradin. Kupiłam. Należało w ciągu 14 dni wykorzystać zawartość opakowania, poprzez wmasowywanie jednej ampułki, jednego dnia, w skórę głowy. Oczywiście, tak jak już kiedyś wspominałam, z systematycznością mam spory problem. Wykorzystałam ampułki w ciągu jednego miesiąca. Mimo wszystko efekt był dla mnie zadowalający. Włosy wypadają o wiele mniej i z pewnością, ku mojemu zaskoczeniu szybciej rosną. Jak będzie dalej? Przekonam się za kolejny miesiąc. Dziś zakupiłam oprócz ampułek, szampon i maskę z tej samej serii. Nie będę pisać o firmie ani o ich innych produktach. Odsyłam zainteresowanych na stronę: www.seboradin.pl 

P.S. Podczas otwierania paczki zaskoczył mnie miły prezent! Dziękuję :)







2 komentarze:

  1. CHyba też się skuszę, bo też mi włosy lecą strasznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam do czynienia z tą marką

    OdpowiedzUsuń