czwartek, 14 lipca 2011

Must have

Pogoda niestety nie sprzyja pozytywnym nastrojom <zasypia>... 

Chciałabym rozpocząć listę must have. Pewnie będzie bardzo długa :P Ale na początek dość nietypowe buty. Pewnie większość z Was kojarzy Jeffreya Campbella i jego słynne buty Lita. Ekstremalnie wysokie obcasy i platformy, wiązane, w większości przypadków z zamszu choć zdarzają się lity z futerka, brokatu, skóry węża, w panterę, w kwiatki lub motywy flagi amerykańskiej. 

Niestety w Polsce niedostępne, choć pojedyncze egzemplarze pojawiły się na Allegro. Najprawdopodobniej na jesieni firma DeeZee będzie miała takiego typu buty w sprzedaży (nie mogę się doczekać).

Cena zagraniczna jak dla mnie zbyt wysoka :)

Jakie macie zdanie? 














 Mój ulubiony wzór :) 



2 komentarze:

  1. Mi osobiście się nie podobają ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham te buty! Jak dla mnie najlepsze są te najzwyklejsze, czarne ze skóry ;)
    Nie wiedziałam, że deezee też ma wypuścić podobny model. W takim razie także nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń